Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(100)/G52
Автор(и) : Glenn, Charles, Groof, Jan de
Назва : Finding the Right Balance. Freedom, Autonomy and Accountability in Education
Вихідні дані : Utrecht: Boston University, 2002
Кільк.характеристики :595 с
ISBN, Ціна 90-5931-115-9: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378(100)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Вища освіта у світі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): домашнє навчання--home schooling--якість вищої освіти--teaching of values--навчання цінностям--non-state school--недержавні школи
Анотація: Ця книга містить порівняльну інформацію про те, як 28 національних освітніх систем справляються з напругою між двома основними векторами шкільної реформи: з одного боку, і акцентом на високих спільних стандартах змісту та якості освіти; з іншого – наголос на прийнятті рішень на рівні школи та, як наслідок, різноманітність серед шкіл. Як освітня свобода, у її різних аспектах, спрямовує національну політику? Як недержавні школи справляються із законодавчими вимогами щодо підзвітності, кадровою політикою, критеріями прийому учнів, навчальною програмою та педагогікою? Ця книга є першою з двотомного дослідження, яке представляє перший систематичний звіт про те, як різні і буде дуже цікавим для політиків і спеціалістів у сфері освітньої законодавчої політики та адміністрування.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Дод.точки доступу:
Groof, Jan de