Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ляшенко В. М., Гацко О. В., Гнутова Н. П. Назва : Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 2. - С. 33-39. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5 (Шифр С967601977/2019/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуативний копінг--копінг-стратегія--студент--стратегії поведінки Анотація: Мета – визначення пріоритетних копінг-стратегій у студентів, які навчаються на освітніх програмах спортивного профілю, третього та п’ятого курсу до екзаменаційної сесії, під час та після її закінчення. У дослідженні брали участь студенти третього та п’ятого курсу, факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, які дали згоду на проведення психологічного тестування. Віковий діапазон досліджуваних студентів 19 – 23 роки. Кількість – 80 осіб. Застосовувалася «Анкета оцінки копінг-стратегій» С. Карвера. Отримано дані за результатами тестування по наступним шкалам: активний копінг, планування, пошук активної громадської підтримки, пошук емоційної громадської підтримки, придушення конкуруючої діяльності, звернення до релігії, позитивне тлумачення і зростання, стримування, прийняття, фокус на емоціях і їх вираження, заперечення, ментальне відсторонення, поведінковий відсторонення, використання алкоголю і наркотиків, гумор. У студентів третього курсу переважає активний копінг, пошук соціальної підтримки, планування, а у студентів п’ятого курсу - звернення до релігії, фокус на емоціях, позитивне трактування і зростання. Дод.точки доступу: Гацко, О. В. Гнутова, Н. П. |