Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерявий О., Ярмолюк О.
Назва : Swot-analysis of the informational-educative environment in the olympic education system
Паралельн. назви :Swot-аналіз інформаційно-освітнього середовища в системі олімпійської освіти
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2020. - N 1. - С. 39-58. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.4 (Шифр С967601977/2020/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійська освіта--дистанційне навчання--swot-аналіз
Анотація: У пошуку нових підходів до організації впровадження технологій дистанційного навчання в систему олімпійської освіти в рамках професійної підготовки фахівців галузі ФКіС надзвичайно необхідним є створення інформаційно-освітнього середовища дистанціного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти. Мета — обґрунтувати ефективність функціонування моделі інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання Міжнародного центру олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України на основі SWOT-аналізу. Матеріал і методи: соціологічні методи (експертне опитування), SWOTаналіз і методи математичної статистики. У результаті експертного опитування (n = 17) обґрунтовано вплив факторів за SWOT-аналізом на інформаційноосвітнє середовище, що дозволило визначити доцільність та ефективність системи дистанційного навчання з олімпійської освіти та її впровадження у Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти. У дослідженні взято за основу перелік критеріїв, адаптованих до умов процесу дистанційного навчання в галузі ФКіС. Відповідно до обраних експертами критеріїв встановлено 29 факторів, що визначили сильні та слабкі сторони інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти, та 22 фактори, що визначили можливості і загрози впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти. Використання соціологічних методів дозволило виявити шляхи впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти в Україні та впив факторів SWOT-аналізу на інформаційно-освітнє середовище дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України

Дод.точки доступу:
Ярмолюк, О.