Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єжижанська Т. С.
Назва : PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 3. - С. 35-43 (Шифр І254815328/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжкові видавництва--зв’язки з громадкістю--видавнича комунікація
Анотація: У статті досліджується сучасний стан та перспективи вивчення комунікацій видавництв, зокрема PR-комунікацій книжкових видавництв. Звернено увагу, з одного боку, на недостатню наукову розробку цієї проблеми, а з другого – на очевидне важливе значення в сучасних умовах забезпечення конкурентоспроможності видавництва. Вивчається історія дослідження PR-комунікацій книговидавництв, окреслюються теоретичні та практичні можливості використання PR у їхній діяльності. Визначаються перспективи подальшого наукового вивчення та практичного використання PR-комунікацій у діяльності видавництв.Актуальність теми дослідження полягає в тому, що комунікація в інформаційному суспільстві – це принципово нове явище, яке створює нові цінності, змінює технології й конфігурації продуктів, системи роботи з клієнтами. Компанії завжди намагалися налагодити комунікацію, тобто вибудовували навколо і всередині систему взаємодій, яка допомагала б управлінцям досягти стратегічної мети. Проте сучасні комунікації вирізняються від традиційних. Мета статті – дослідити формування теоретичної бази PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі України. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких дослідницьких завдань: проаналізувати фахову літературу з основної проблематики дослідження; з’ясувати позиції закордонних та вітчизняних дослідників з питань комунікацій у видавничій галузі; розглянути теоретичні дослідження PR- комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі. Для досягнення мети послуговуємося такими загальнонауковими методами, як аналіз, що дав змогу провести поділ актуальних тенденцій комунікації у видавничій галузі для предметного їх вивчення, синтез, за допомогою якого зведено в цілісну картину теоретичну базу дослідження комунікацій видавничої галузі України. Метод узагальнення дав змогу вивчити, систематизувати та структурувати інформацію. Застосовано також описовий метод та метод порівняння, а за допомогою методу наукового прогнозування ми змогли визначити перспективи розвитку PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі.