Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Головатенко Т. Назва : Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик [Електронний ресурс] Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 80-86. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3912 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3912 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безпека--взаємодопомога--довіра--іноземна мова--підготовка вчителів--початкові класи Анотація: У статті проаналізовано проблему практичної реалізації травма-інформованого підходу на прикладі уроків англійської мови у початкових класах. Актуальність дослідження зумовлена недостатньою розробкою вітчизняного досвіду практичної реалізації цього підходу в умовах військової агресії та відсутніми дослідженнями компаративного характеру, які б мали на меті адаптацію зарубіжного досвіду до українських реалій. |