Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клочко, Оксана, Федорець, Василь
Назва : Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 275-306. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--екологічна компетентність--екологізація--естетизація--емоційний інтелект--цілі сталого розвитку--нова українська школа--методологія--педагогічна герменевтика--інноваційний підхід
Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості.

Дод.точки доступу:
Федорець, Василь