Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучер Н.
Назва : Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 3. - С. 37-46. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.4 (Шифр Н057263/2023/3). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.4. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Мета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов підготовки соціальних педагогів до проєктної діяльності в післядипломній освіті. Визначено педагогічні умови підготовки соціальних педагогів до проєктної діяльності як чинники, обставини, необхідні й достатні для організації і проведення такої підготовки. Виокремлено основні педагогічні умови: оновлення змісту курсів підвищення кваліфікації інноваційними модулями, що забезпечують когнітивну основу готовності соціальних педагогів до проєктної діяльності; вмотивованість соціальних педагогів до впровадження проєктної діяльності у соціально-педагогічну роботу; використання інноваційних технологій у процесі соціально-педагогічної роботи; підвищення ефективності методичного супроводу підготовки соціальних педагогів у післядипломній освіті. Визначені педагогічні умови забезпечують ефективний розвиток професійної компетентності соціальних педагогів і спрямовують їх на подальше професійне зростання. Наведено результати опитування соціальних педагогів по їх відношенню до проєктної діяльності. Встановлено, що більше половини респондентів на курсах підвищення кваліфікації були ознайомлені з елементами проєктної діяльності, незначна частина соціальних педагогів отримала інформацію про специфіку проєктної діяльності під час неформальної освіти: вебінарах, майстер-класах. Доведено, що реалізація визначених педагогічних умов потребує оновлення освітньо-професійних програм підготовки соціальних педагогів в закладах та установах вищої і післядипломної освіти, використання інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки, внесення новоутворень у традиційну систему навчання соціальних педагогів на курсах підвищення кваліфікації.