Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вронська, Юлія
Назва : Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 Р. на медіаконтент найпопулярніших українських інстаграм-блогерів
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Вип. 1. - С. 42-48. - DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.17 (Шифр І254815328/2022/1). - DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.17
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): digital-маркетинг--digital-реклама--інстаграм-блогер--інфлюенсер-маркетиг--медіаконтент
Анотація: У статті висвітлено зміни, які відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блоге-рів із лютого по травень 2022 р. За допомогою статистичних та інших даних з відкритих джерел, а також кон-тент-аналізу кількох акаунтів у соціальній мережі «Інстаграм» схарактеризовано стан українського digital-ринку, створено, відповідно до кількості підписників, добірку з п’яти найпопулярніших Інстаграм-блогерів. Запропоновано класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни. Визначено види, частоту й тональність медіаконтенту на теми війни, цивільної оборони. Виявлено основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Опрацьовано та систематизовано інформацію про повернення кожного з цих 5 інфлюенсерів на ринок digital-реклами