Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Гаращенко Л., Літіченко О., Шинкар Т. Назва : Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку [Електронний ресурс] Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 40(2). - С. 52-58. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.408 (Шифр П225817115/2023/40). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.408 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова вправа--ігрова діяльність--навчальна діяльність--педагогічний супровід--професійна підготовка--фізичне виховання Анотація: Здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професіоналізму педагогів закладів дошкільної освіти та необхідною умовою здійснення педагогічного супроводу ігрової діяльності (рухливих ігор та ігрових вправ) дітей раннього віку. Мета дослідження – висвітлення особливостей фахової підготовки майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку. Завдання: визначити критерії і показники рівня розвитку оцінки кваліфікаційної компетентності щодо здійснення педагогічного супроводу ігрових вправ; здійснити аналіз змістового та технологічного компонентів фахової підготовки студентів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку. Дод.точки доступу: Літіченко, О. Шинкар, Т. |