Назва журналу :Інтегровані комунікації -2022р.,N 2 Цікаві статті : Ангелова М. «АстудіЯ». Десять років практики заради вищої якості/ М. Ангелова (стр.6-8) Мітчук О. Наративи медіапросвітництва сучасної ліберальної інформаційної культури/ О. Мітчук (стр.9-15) Семенюк О. Фейлетон у молодіжному середовищі: динаміка популярності жанру/ О. Семенюк (стр.16-20) Харченко О. Американський гумористичний дискурс. Стратегія маніпуляції/ О. Харченко (стр.21-25) Морозова О. Реклама та PR у державній сфері: методичні аспекти викладання/ О. Морозова (стр.26-31) Афанасьєв І. Лідер громадської думки в умовах повномасштабної війни (на прикладі Маші Єфросініної)/ І. Афанасьєв, А. Арутюнян (стр.32-37) Ужанська Т. Дослідження, які проводяться для прийняття рішень з мaркетингових комунікaцій/ Т. Ужанська (стр.38-47) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Ангелова, Мар’яна Мітчук, Ольга Семенюк, Олег Харченко, Олег Морозова, Олена Афанасьєв, Ілля Ужанська, Тетяна Арутюнян, Анастасія |