Назва журналу :Інтегровані комунікації -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Ангелова М. «АстудіЯ». Десять років практики заради вищої якості/ М. Ангелова (стр.6-8)
Мітчук О. Наративи медіапросвітництва сучасної ліберальної інформаційної культури/ О. Мітчук (стр.9-15)
Семенюк О. Фейлетон у молодіжному середовищі: динаміка популярності жанру/ О. Семенюк (стр.16-20)
Харченко О. Американський гумористичний дискурс. Стратегія маніпуляції/ О. Харченко (стр.21-25)
Морозова О. Реклама та PR у державній сфері: методичні аспекти викладання/ О. Морозова (стр.26-31)
Афанасьєв І. Лідер громадської думки в умовах повномасштабної війни (на прикладі Маші Єфросініної)/ І. Афанасьєв, А. Арутюнян (стр.32-37)
Ужанська Т. Дослідження, які проводяться для прийняття рішень з мaркетингових комунікaцій/ Т. Ужанська (стр.38-47)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Ангелова, Мар’яна
Мітчук, Ольга
Семенюк, Олег
Харченко, Олег
Морозова, Олена
Афанасьєв, Ілля
Ужанська, Тетяна
Арутюнян, Анастасія