Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Михалюк, Алла Назва : Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано [Електронний ресурс] Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 4(43). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.413 (Шифр О283150799/2023/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.413 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виконавська культура--інструментально-виконавська підготовка--діагностика--критерії --показники--рівні--методи дослідження Анотація: У статті здійснено критеріально-рівневу характеристику сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано, що виступає індикатором досконалої інструментально-виконавської підготовки здобувачів вищої мистецької освіти. Дослідження проведено із застосуванням методів теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу та синтезу, на основі яких було визначено й обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано у закладах вищої освіти. Розкриваються шляхи педагогічного діагностування сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано. Подається характеристика критеріїв та показників сформованості даного феномену. Окреслено рівні сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано, а саме: креативний, компетентний, нормативний, адаптивний. |