Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.5.047(477)/М 21
Автор(и) : Мальований, Юрій Іванович
Назва : Концептуальні підходи до формування структури змісту профільного навчання
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 77-84 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 3 назв.
УДК : 373.5.047(477) + 37:001.32](477)Мальований
Предметні рубрики: Профільне навчання-- старша школа-- загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--базові предмети--профільні предмети--курси за вибором--спеціальні курси--факультативні курси
Анотація: Запропоновано зовнішню структуру змісту навчання в профільній школі, охарактеризовано її компоненти, розкрито загальні підходи до конструювання профілю навчання.