Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 373.5.047(477)/М 21 Автор(и) : Мальований, Юрій Іванович Назва : Концептуальні підходи до формування структури змісту профільного навчання Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 77-84 (Шифр 319835820/2015/1) Примітки : Бібліогр.: 3 назв. УДК : 373.5.047(477) + 37:001.32](477)Мальований Предметні рубрики: Профільне навчання-- старша школа-- загальноосвітні навчальні заклади Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--базові предмети--профільні предмети--курси за вибором--спеціальні курси--факультативні курси Анотація: Запропоновано зовнішню структуру змісту навчання в профільній школі, охарактеризовано її компоненти, розкрито загальні підходи до конструювання профілю навчання. |