Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Химера Н. Ексклюзивне інтерв’ю/ Н. Химера, К. Таранік-Ткачук (стр.2-4) Кл.слова: проект "Філологічний Олімп",професійне зростання вчителя,обмін досвідом
Концепція науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" (стр.5-9) Кл.слова: Філологічний Олімп - науково-педагогічний проект,ідеї проекту "Філологічний Олімп",принципи проекту "Філологічний Олімп"
Лінійчук Т. У війни не жіноче обличчя.../ Т. Лінійчук (стр.10-12) Кл.слова: сценарій виховного заходу,Друга світова війна,воїни АТО
Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба")/ Н. Дуняшенко (стр.12-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Космовська Б., Буба, про твір,сімейні цінності
Фартух Л. А. Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури/ Л. А. Фартух (стр.17-21) Кл.слова: ейдотехніка,ейдос-конспект,образність
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 59-62/ О. Гузь (стр.22-35) Кл.слова: тема уроку,план-конспект уроку
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Світова новела"/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.22-25) Кл.слова: світова новела,перевірка знань,контрольна робота
Гузь О. О. А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.25-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда А., 35 кіло надіЇ, про твір,Гавальда Анна, про неї
Гузь О. О. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини/ О. Гузь (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,соціально-фантастична повість
Гузь О. О. Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійне мислення, творчої уваги, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова/ О. Гузь (стр.32-35) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,Плейтен Дж., характеристика образу
Кашуба Є. Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула"/ Є. Кашуба (стр.36-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір,текстоцентричний підхід
Сорока І. Використання програми Рrezi в діяльності вчителя зарубіжної літератури/ І. Сорока (стр.48-49) Кл.слова: сервіс Рrezi.com,презентації,програма презентацій
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,Айвенго
Портяннікова В. Вивчаємо вірш Луїса де Гонгори-і-Арготе "Галерник"/ В. Портяннікова (стр.53-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Гонгори-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,ліричний герой
Сізова Н. Чарівний світ казок Г. К. Андерсена/ Н. Сізова (стр.55-58) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята,творчість Г. К. Андерсен
Філь Т. Жіноча доля на життєвих перехрестях/ Т. Філь (стр.59-63) Кл.слова: літературно-музична композиція,позакласна робота (зарубіжна література),сценарій свята 8 березня
Шевченко Т. В. Романтичні мотиви/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. До повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" ("Різдвяний подарунок")/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. Звернення вчителя до випускників/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,аналіз твору
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Химера, Наталія
Лінійчук, Тетяна
Дуняшенко, Наталія
Фартух, Л. А.
Гузь, Ольга Олександрівна
Кашуба, Євдокія
Сорока, Інна
Портяннікова, Вікторія
Сізова, Наталія
Філь, Тетяна
Шевченко, Тетяна Володимирівна
Таранік-Ткачук, Катерина
Козова, Таміла Олександрівна
Тіхоненко, Світлана