Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; доцент кафедри управління; інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції НПУ ім. М. П. Драгоманова) Назва : Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованності в систему вищої освіти: європейський досвід Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 1. - С. 37-41 (Шифр В748746/2016/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 4 назв УДК : 378 Предметні рубрики: Соціальна психологія Вища освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--когнітивні технології--соціальна згуртованість--трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованності в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованності, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни. |