Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 659.4(075)/Б 20 Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Савельєва, Катерина Вячеславівна Назва : Паблік рилейшнз : навчальний посібник Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2008 Кільк.характеристики :528 с Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація): Примітки : Бібліогр.: с. 374-386 ISBN, Ціна 978-966-370-080-9: ДРНТІ : 19.41 УДК : 659.4(075) Предметні рубрики: Паблік рилейшнз Журналістика Зміст : Еволюція розвитку паблік рилейшнз ; Сутність, принципи і функції паблік рилейшнз ; Громадськість і громадська думка у PR-діяльності ; Паблік рилейшнз у комунікаційній політиці підприємств ; Комплексна маркетингова система паблік рилейшнз-потенціалу як основа вдосконалення управління на сучасному етапі ; Методологія маркетингових досліджень практики використання паблік рилейшнз на підприємствах ; Стратегічна спрямованість паблік рилейшнз в умовах маркетингової орієнтації підприємства ; Визначення стратегічних PR-наборів для підприємств у сучасних умовах ; Розробка PR-стратегій в залежності від позиції іміджу підприємства Анотація: Навчальний посібник присвячений теорії і методології управління паблік рилейшин в умовах ринкової економіки. Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф3(2) Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2) Дод.точки доступу: Савельєва, Катерина Вячеславівна Міністерство освіти і науки України Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського |