Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4(075)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Савельєва, Катерина Вячеславівна
Назва : Паблік рилейшнз : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2008
Кільк.характеристики :528 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Бібліогр.: с. 374-386
ISBN, Ціна 978-966-370-080-9:
ДРНТІ : 19.41
УДК : 659.4(075)
Предметні рубрики: Паблік рилейшнз
Журналістика
Зміст : Еволюція розвитку паблік рилейшнз ; Сутність, принципи і функції паблік рилейшнз ; Громадськість і громадська думка у PR-діяльності ; Паблік рилейшнз у комунікаційній політиці підприємств ; Комплексна маркетингова система паблік рилейшнз-потенціалу як основа вдосконалення управління на сучасному етапі ; Методологія маркетингових досліджень практики використання паблік рилейшнз на підприємствах ; Стратегічна спрямованість паблік рилейшнз в умовах маркетингової орієнтації підприємства ; Визначення стратегічних PR-наборів для підприємств у сучасних умовах ; Розробка PR-стратегій в залежності від позиції іміджу підприємства
Анотація: Навчальний посібник присвячений теорії і методології управління паблік рилейшин в умовах ринкової економіки.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)

Дод.точки доступу:
Савельєва, Катерина Вячеславівна
Міністерство освіти і науки України
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського