Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Надтока, Олександр Федорович Назва : Перспективи розвитку методики навчання географії на основі особистісно орієнтованого навчання Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 2. - С. 125-135. - ISSN 24111317 (Шифр У043/2015/2). - ISSN 24111317 Примітки : Бібліогр.: 17 назв. УДК : 371.311.1.042(477) + 373.5.016:91](477) + 37:001.32](477)Надтока Предметні рубрики: Методи навчання-- Особистісно орієнтоване навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади Географія-- Методика викладання-- Середня школа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно зорієнтоване навчання--методика навчання географії--географічна картина світу Анотація: Автор статті зазначає, що однією з визначальних рис сучасної методики навчання географії є саме переорієнтація на засади особистісно зорієнтованого навчання. Шкільна географічна освіта має перспективи переорієнтації вектора навчання у бік учня, одним із її чинників є формування географічної картини світу. |