Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Надтока, Олександр Федорович
Назва : Перспективи розвитку методики навчання географії на основі особистісно орієнтованого навчання
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 2. - С. 125-135. - ISSN 24111317 (Шифр У043/2015/2). - ISSN 24111317
Примітки : Бібліогр.: 17 назв.
УДК : 371.311.1.042(477) + 373.5.016:91](477) + 37:001.32](477)Надтока
Предметні рубрики: Методи навчання-- Особистісно орієнтоване навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Географія-- Методика викладання-- Середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно зорієнтоване навчання--методика навчання географії--географічна картина світу
Анотація: Автор статті зазначає, що однією з визначальних рис сучасної методики навчання географії є саме переорієнтація на засади особистісно зорієнтованого навчання. Шкільна географічна освіта має перспективи переорієнтації вектора навчання у бік учня, одним із її чинників є формування географічної картини світу.