Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Котенко, Ольга (Завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук; доцент) Назва : Сутність комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки вчителів початкової школи Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2016. - № 11/12. - С. 43-53. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/11/12). - ISSN 1682-2366 Примітки : Бібліогр.: с. 53 (11 назв) Предметні рубрики: Комбіноване навчання Комбинированное обучение Початкова школа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комбіноване навчання--традиційне навчання--дистанційне навчання--іншомовна методична підготовка--іншомовна професійна компетентність Анотація: У статті обгрунтовано доцільність застосування технології комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи як одного зі шляхів ії інтенсифікації. Аналізуються організаційні аспекти застосування технології змішаного навчання. |