Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Пєтухова Л. Назва : Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 1–3. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/4). - ISSN 0131-5358 УДК : 371.13:373.2](477) + 371.13:373.3](477) + 371.123(477) Предметні рубрики: Вчителі початкових класів-- підготовка-- професійна компетентність Вихователі дошкільних навчальних закладів-- підготовка-- професійна компетентність Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі початкових класів--вихователі дошкільних навчальних закладів--підготовка вчителів--компетентнісний підхід--професійна компетентність--педагогічна діяльність--науково-методична робота--інформаційно-комунікаційне середовище Анотація: У статті розповідається про професійну підготовку вичтелів початкових класів та вихователів дошкільних навчальних закладів. День народження факультету - особливе свято для всього університетського колективу. Ювілей - це нові сподівання, нові плани. Неабиякі надії покладає професорсько-викладацький склад факультету на нинішніх студентів. Адже їм будувати своє майбутнє в новому тисячолітті. Реалізація сучасної парадигми значною мірою залежить від фахівців дошкільної освіти, учителя початкової школи, яким мають бути притаманні духовність і висока моральність, інтелігентність, професійна компетентність, творче мислення. |