Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 44–47. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/4). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Українська мова-- вправи-- орфограми-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--вправи--орфограми--правила правопису--правопис слів--правопис префіксів--вживання апострофа--розділові знаки--велика буква--початкова школа--3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.