Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрусенко І.
Назва : Організаційно-педагогічні умови отрмування екологічної грамотності молодших школярів
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 25–28. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/8). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 373.3.013.3:502/504](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Природознавство-- зміст освіти-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природознавство--екологічна грамотність--екологічна компетентність--екологічна освіта--екологічна проблемна ситуація--проектна діяльність--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про зміст навчання предмета природознавства в початковій школі як інтегрованого, утворює система уявлень і понять, відібраних з різних приролничих наук на основі ідеї розкриття цідісності природи з урахуванням міжпредметних зв’язків, закономірностей і законів, знання яких складає основу розкриття взаємозв’язків і залежностей природи. Основою для формування екологічної грамотності у початковій школі є уроки природознавства і різні форми позаурочної діяльності молодших школярів.