Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Прищепа О. Назва : Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 11. - С. 17–19. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/11). - ISSN 0131-5358 Примітки : Бібліогр.: 2 назви. УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 37:001.32](477) Предметні рубрики: Українська мова-- диференційоване навчання-- навчання письма-- початкова школа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--диференційоване навчання--диференційований підхід--навчання письма--букви--якість письма--сприйняття форми--графічні помилки--письмова робота--початкова школа Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання. |