Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 3 Цікаві статті : Ху Ж. Структурно-функціональна модель процесу адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Ж. Ху (стр.7-13) Сін Ч. Педагогічні умови організації підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України/ Ч. Сін (стр.14-17) Кошіль О. Структура готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект/ О. Кошіль (стр.18-22) Грищук Ю. Педагогічна конституція Європи: сутність та значення для євроінтеграції освіти в Україні/ Ю. Грищук (стр.23-27) Козак Л. Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції/ Л. Козак (стр.27-33) Кристопчук Т. Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус/ Т. Кристопчук (стр.34-38) Закревська С. Визнання неформальної освіти в Бельгії: теоретичні й практичні аспекти/ С. Закревська (стр.39-43) Гордійчук С. Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу/ С. Гордійчук (стр.44-52) Батечко Н. Сучасні підходи добору методів навчання майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Батечко (стр.53-59) Лозова О. Психосемантика лідерства у буденній свідомості студентів/ О. Лозова (стр.60-65) Зуєва Л. Організаційно-методичні засади тренінгу «психолого-педагогічні техніки розвитку навичок саморегуляції і профілактики емоційного вигорання у професійній діяльності суддів»/ Л. Зуєва (стр.66-71) Синекоп О. Особистісно-діяльнісний підхід у англомовному диференційованому навчанні майбутніх ІТ-фахівців/ О. Синекоп (стр.71-77) Власюк О. Навчально-виховний процес підготовки фахівців декоративно-прикладного мистецтва: теоретичний аналіз/ О. Власюк (стр.78-83) Кифенко А. Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. Кифенко (стр.84-88) Пшенична Н. Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни«Хімія» майбутніми вчителями технологій/ Н. Пшенична (стр.89-94) Комісарик М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників/ М. Комісарик, К. Балаєва (стр.95-99) Брушневська І. Дослідження стану сформованості процесів пам’яті у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення/ І. Брушневська (стр.100-105) Титаренко І. Феномен соціально-культурних чинників у функціонуванні системи освіти/ І. Титаренко (стр.106-111) Пищик О. Взаємозв’язок професійної та комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів/ О. Пищик (стр.111-116) Редько С. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. Редько (стр.116-122) Чуйко С. Фoрмування екологічної компетенції майбутніх фахівців автомобільного транспорту/ С. Чуйко (стр.123-128) Chernykh О. Teenager’s safe online behavior and the levelof key competencies development/ О. Chernykh (стр.129-134) Фінгерман О. Гра як засіб навчального процесу розумово відсталих дошкільників/ О. Фінгерман (стр.135-140) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Ху, Ж. Сін, Ч. Кошіль, О. Грищук, Ю. Козак, Л. Кристопчук, Т. Закревська, С. Гордійчук, С. Батечко, Н. Лозова, О. Зуєва, Л. Синекоп, О. Власюк, О. Кифенко, А. Пшенична, Н. Комісарик, М. Брушневська, І. Титаренко, І. Пищик, О. Редько, С. Чуйко, С. Chernykh, О. Фінгерман, О. Балаєва, К. |