Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. № 1(13)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :98 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко/ Л. Ф. Коженьовський. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект/ О. М. Олексюк. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти/ Т. О. Дороніна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості/ О. М. Лозова. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи/ Д. В. Ольшанський. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості/ Т. П. Цюман. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві/ А. М. ГОНЧАРЕНКО. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії/ Л. Б. Паламарчук. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів/ І. А. Добренко. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей/ А. С. ДЗЮБЕНКО. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей/ О. П. Михайлик. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності/ Н. О. ОНУФРІЄНКО. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики/ Н. С. Чернігівська. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення/ С. А. Калашнікова. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/ Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії/ О. О. ВАСИЛЬЄВ. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості/ О. А. КОРМАН. Психологія мотивації студентської зайнятості/ О. А. Сорокіна. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти/ Т. М. СТЕПАНОВА. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей/ І. М. НОВІКОВА.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Павлович, С. А.
Пелюх, Л. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України