Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014(477+438):0/Ц 60
Назва : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2013 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київcький університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.014(477+438):005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка
Зміст : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/ В. Р. Міляєва. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/ Л. І. Заяць. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./ І. В. Леонтьева. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/ К. О. Линьов. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Ткач.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Левовицький, Т. \редактор.\
Хофман, Е. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава)
Київський університет імені Бориса Грінченка