Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37.014(477+438):0/Ц 60 Назва : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2013 року, м. Київ Вихідні дані : Київ: Київcький університет імені Бориса Грінченка, 2013 Кільк.характеристики :203 с Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка : ДРНТІ : 14.01 УДК : 37.014(477+438):005.745(082) + 005.745(082) Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка Зміст : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/ В. Р. Міляєва. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/ Л. І. Заяць. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./ І. В. Леонтьева. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/ К. О. Линьов. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Ткач. Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1) Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1) Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\ Левовицький, Т. \редактор.\ Хофман, Е. \редактор.\ Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава) Київський університет імені Бориса Грінченка |