Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер, Елена, Волнянский, Антон, Герух, Виктория, Дадочкина, Кислицин, Малыш, Роденко, Рольский, Степанова, Тараненко, Шилов
Назва : Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 10-18 (Шифр М772184/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективність маркетингу--показники ефективності--ефективність маркетингової діяльності
Дод.точки доступу:
Венгер, Елена
Волнянский, Антон
Герух, Виктория
Дадочкина
Кислицин
Малыш
Роденко
Рольский
Степанова
Тараненко
Шилов