Форма документа : Шифр видання : Автор(и) : Венгер, Елена, Волнянский, Антон, Герух, Виктория, Дадочкина, Кислицин, Малыш, Роденко, Рольский, Степанова, Тараненко, Шилов Назва : Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 10-18 (Шифр М772184/2017/4) Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективність маркетингу--показники ефективності--ефективність маркетингової діяльності Дод.точки доступу: Венгер, Елена Волнянский, Антон Герух, Виктория Дадочкина Кислицин Малыш Роденко Рольский Степанова Тараненко Шилов |