Назва журналу :Маркетинг в Україні -2018р.,N 5 Цікаві статті : Лазебник М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019/ М. Лазебник (стр.4-10) Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым (стр.11-15) Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys (стр.16-26) Ковальчук С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу/ С. Ковальчук, М. Принько (стр.27-34) Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 (стр.35-36) Боде Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи/ Л. Боде, Ж. Райжите (стр.37-46) Бучинська О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі/ О. Бучинська (стр.47-64) Максименко О. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення/ О. Максименко (стр.65-69) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Лазебник, Максим Ковальчук, Світлана Боде, Лукас Бучинська, Олена Максименко, Ольга Принько, Мар’яна Райжите, Жустіна |