Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Саган Г. Назва : Утвердження гендерних принципів в освіті Японії на початку ХХ ст. Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 2. - С. 15-18. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.1518 (Шифр К269584624/2018/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.1518 Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна рівність--жіноча освіта--освіта в японії Анотація: У статті виокремлено основні етапи становлення гендерної рівності в освітній системі Японії, яка стала можливою завдяки соціально-економічним реформам, що почали проводитися в країні, починаючи з другої половини ХІХ ст. Прослідковано зміну соціального статусу жінки в суспільстві. Формування нового ідеалу жінки все більше почав вимагати від неї освіченості, що загалом сприяло розбудові жіночої освіти в Японії та утвердженню гендерної рівності на початку ХХ ст. |