Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 10/12
Цікаві статті :
Климко Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи/ Л. В. Климко (стр.2–6.)
Сєдова Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства/ Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга (стр.8–11)
Козлова С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя/ С. С. Козлова (стр.13–15.)
Калошин В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину?/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.16–21.)
Бурцев М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти/ М. В. Бурцев (стр.22–25)
Гептельманова М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти/ М. М. Гептельманова (стр.26–28)
Голубнича О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності/ О. В. Голубнича (стр.29–31)
Задніпровська В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти/ В. В. Задніпровська (стр.32–33)
Калініченко М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти/ М. О. Калініченко (стр.34–36)
Коваленко А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти/ А. Є. Коваленко (стр.37–39)
Корнієнко С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти/ С. П. Корнієнко (стр.40–42)
Косачова Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти/ Н. М. Косачова (стр.43–45)
Захарченко Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів/ Ю. О. Захарченко (стр.46–47)
Масюженко Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти/ Д. В. Масюженко (стр.48–50)
Матвєєва Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти/ Н. В. Матвєєва (стр.51–53)
Руденко О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти/ О. С. Руденко (стр.54–56)
Хурда А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників/ А. А. Хурда (стр.57–59)
Шелест В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад/ В. А. Шелест (стр.60–72)
Дишко О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін/ О. П. Дишко (стр.73–76.)
Касьяненко С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради/ С. В. Касьяненко (стр.77–80)
Батраченко О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини/ О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева (стр.81–89)
Стельмах А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах/ А. Г. Стельмах (стр.90–93.)
Пально Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі/ Н. В. Пально (стр.94–95)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Климко, Л. В.
Сєдова, Т. Д.
Козлова, С. С.
Калошин, В. Ф.
Бурцев, М. В.
Гептельманова, М. М.
Голубнича, О. В.
Задніпровська, В. В.
Калініченко, М. О.
Коваленко, А. Є.
Корнієнко, С. П.
Косачова, Н. М.
Захарченко, Ю. О.
Масюженко, Д. В.
Матвєєва, Н. В.
Руденко, О. С.
Хурда, А. А.
Шелест, В. А.
Дишко, О. П.
Касьяненко, С. В.
Батраченко, О. В.
Стельмах, А. Г.
Пально, Н. В.
Чепіга, І. В.
Гоменюк, Д. В.
Чипчева, Л. Ф.