Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 10/12 Цікаві статті : Климко Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи/ Л. В. Климко (стр.2–6.) Сєдова Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства/ Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга (стр.8–11) Козлова С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя/ С. С. Козлова (стр.13–15.) Калошин В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину?/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.16–21.) Бурцев М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти/ М. В. Бурцев (стр.22–25) Гептельманова М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти/ М. М. Гептельманова (стр.26–28) Голубнича О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності/ О. В. Голубнича (стр.29–31) Задніпровська В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти/ В. В. Задніпровська (стр.32–33) Калініченко М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти/ М. О. Калініченко (стр.34–36) Коваленко А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти/ А. Є. Коваленко (стр.37–39) Корнієнко С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти/ С. П. Корнієнко (стр.40–42) Косачова Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти/ Н. М. Косачова (стр.43–45) Захарченко Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів/ Ю. О. Захарченко (стр.46–47) Масюженко Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти/ Д. В. Масюженко (стр.48–50) Матвєєва Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти/ Н. В. Матвєєва (стр.51–53) Руденко О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти/ О. С. Руденко (стр.54–56) Хурда А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників/ А. А. Хурда (стр.57–59) Шелест В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад/ В. А. Шелест (стр.60–72) Дишко О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін/ О. П. Дишко (стр.73–76.) Касьяненко С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради/ С. В. Касьяненко (стр.77–80) Батраченко О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини/ О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева (стр.81–89) Стельмах А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах/ А. Г. Стельмах (стр.90–93.) Пально Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі/ Н. В. Пально (стр.94–95) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Климко, Л. В. Сєдова, Т. Д. Козлова, С. С. Калошин, В. Ф. Бурцев, М. В. Гептельманова, М. М. Голубнича, О. В. Задніпровська, В. В. Калініченко, М. О. Коваленко, А. Є. Корнієнко, С. П. Косачова, Н. М. Захарченко, Ю. О. Масюженко, Д. В. Матвєєва, Н. В. Руденко, О. С. Хурда, А. А. Шелест, В. А. Дишко, О. П. Касьяненко, С. В. Батраченко, О. В. Стельмах, А. Г. Пально, Н. В. Чепіга, І. В. Гоменюк, Д. В. Чипчева, Л. Ф. |