Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Олексюк О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки/ О. Олексюк (стр.3-7) Кл.слова: освітня парадигма,синергетика,антропологічна педагогіка
Кондрацька Л. А. Сакральний простір і homo musicus/ Л. А. Кондрацька (стр.8-13) Кл.слова: інтонований смисл,музична риторика,ентелехія
Попович Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн/ Н. М. Попович, С. М. Буркало (стр.14-19) Кл.слова: професійна підготовка,спеціалізовані заклади,музично-педагогічна освіта
Ткач М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми/ М. М. Ткач (стр.20-25) Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка,педагогічна культура,світорозуміння вчителів
Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Овчаренко (стр.26-28) Кл.слова: семіотика,духовні цінності,майбутній вчитель
Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів/ Н. В. Соболь (стр.29-34) Кл.слова: майбутній вчитель,фахова підготовка,худоня ментальність
Полянський В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст./ В. А. Полянський (стр.40-45) Кл.слова: імпровізація,джаз,стиль
Ізваріна О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст./ О. М. Ізваріна (стр.46-49) Кл.слова: оперне мистецтво,українська періодика,просвітницька діяльність
Свириденко Н. С. Лесин рояль/ Н. С. Свириденко (стр.50-55) Кл.слова: Леся Українка,фортепіанна культура,реставрація
Вишинський В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст./ В. В. Вишинський (стр.56-61) Кл.слова: концепт руху,ритмічне виховання,емоції
Ходоровський В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера/ В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська (стр.62-66) Кл.слова: принцип педалізації,виконавська аплікатура,фортепіанна педагогіка
Куришев Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва/ Є. В. Куришев (стр.67-70) Кл.слова: фортепіанні конкурси,виконавська практика,концерт
Бондаренко Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти/ Л. А. Бондаренко (стр.71-75) Кл.слова: вчитель музики,професійний саморозвиток,підготовка вчителів
Мережко Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Ю. В. Мережко (стр.76-79) Кл.слова: інноваційні методи,комп’ютерні технології,професійна підготовка
Ляшенко О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі/ О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко (стр.80-84) Кл.слова: медіа-компетентність,медіа-освіта,медіа-засоби
Економова О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва/ О. С. Економова (стр.85-88) Кл.слова: інтеграція,професійна підготовка,майбутні вчителі
Гаркуша О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики/ О. І. Гаркуша (стр.89-93) Кл.слова: лекційно-виконавська практика,педагогічний досвід,культурно-професійний рівень
Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/ О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко (стр.94-98) Кл.слова: компетентнісний підхід,викладач і студент,проектні технології
Веньцзун Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Лю Веньцзун (стр.99-104) Кл.слова: інтонаційний метод,комплексний підхід,диференціація
Гмиріна С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака/ С. В. Гмиріна (стр.105-108) Кл.слова: вокальні здібності,джазовий стандарт,вокальний розвиток
Макарова Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування/ Т. О. Макарова (стр.109-111) Кл.слова: диригування,технології навчання,методи навчання
Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/ Т. М. Нижник (стр.112-116) Кл.слова: хоровий репертуар,естетична значущість,музична мова
Теряєва Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва (стр.117-121) Кл.слова: інновації,міждисциплінарні зв’язки,суміжні музичні дисципліни
Чжан Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору/ Лу Чжан (стр.122-125) Кл.слова: творчий імідж,саморозвиток учителя,хоровий колектив
Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва/ А. Р. Романенко (стр.126-129) Кл.слова: соціокультурний феномен,мистецький проект,культурний контекст
Пуцик О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. А. Пуцик (стр.130-134) Кл.слова: регіоналізація,художня культура,методична підготовка
Макарова Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко (стр.135-138) Кл.слова: етнохудожня діяльність,культурологічна діяльність,вокальна підготовка
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Олексюк, О.
Кондрацька, Л. А.
Попович, Н. М.
Ткач, М. М.
Овчаренко, Н. А.
Соболь, Н. В.
Полянський, В. А.
Ізваріна, О. М.
Свириденко, Н. С.
Вишинський, В. В.
Ходоровський, В. В.
Куришев, Є. В.
Бондаренко, Л. А.
Мережко, Ю. В.
Ляшенко, О. Д.
Економова, О. С.
Гаркуша, О. І.
Мамченко, О. М.
Веньцзун Лю
Гмиріна, С. В.
Макарова, Т. О.
Нижник, Т. М.
Теряєва, Л. А.
Чжан Лу
Романенко, А. Р.
Пуцик, О. А.
Макарова, Е. В.
Буркало, С. М.
Ходоровська, І. М.
Лабінцева, Л. П.
Дерев’янко, Л. А.
Яковенко, В. Г.
Бутенко, Т. М.