Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 19/21
Цікаві статті :
Мельник О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі/ О. М. Мельник (стр.2–12.)
Ситник О. І. Оцінна діяльність учителів за умов Нової української школи/ О. І. Ситник (стр.13–16)
Калошин В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.17–19.)
Ольховська Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників/ Т. О. Ольховська (стр.20–23)
Дишко О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності/ О. П. Дишко (стр.24–36)
Тесмінецька Ж. В. Організація роботи з молодими вчителями/ Ж. В. Тесмінецька (стр.37–46.)
Пастух Т. В. Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою/ Т. В. Пастух (стр.47–55.)
Охрончук Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору/ Н. М. Охрончук, І. М. Толкай (стр.56–73.)
Коломоєць С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів/ С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін (стр.74–76.)
Лаврук Н. М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі/ Н. М. Лаврук (стр.77–84.)
Стельмах А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі/ А. Г. Стельмах (стр.85–89)
Могильна О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом/ О. В. Могильна, Т. А. Демидова (стр.90–95.)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Мельник, О. М.
Ситник, О. І.
Калошин, В. Ф.
Ольховська, Т. О.
Дишко, О. П.
Тесмінецька, Ж. В.
Пастух, Т. В.
Охрончук, Н. М.
Коломоєць, С. Д.
Лаврук, Н. М.
Стельмах, А. Г.
Могильна, О. В.
Гоменюк, Д. В.
Толкай, І. М.
Шкідін, Н. Т.
Демидова, Т. А.