Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Сарієнко В., Чайченко В. Назва : Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 22–26. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358 Примітки : Бібліогр.: 15 назв. Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- величини-- початкова школа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--методика викладання--величини--математична компетентність--вимірювання--одиниці вимірювання--початкова школа Анотація: Мета дослідження полягає у встановленні відповідності між фундаментальним змістом поняття величини та методичною об’єктивацією її представлення на етапі пропедевтики у початковій школі. Дод.точки доступу: Чайченко, В. |