Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеблюк С.
Назва : Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 46-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4651 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4651
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--ступенева освіта--наукове дослідження--багатопрофільна--система освіти
Анотація: У статті увага приділяється одній з найважливіших проблем формування майбутнього фахівця з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності - наявності сформованих ментально-етичних цінностей. Відзначено, що торговельна та біржова діяльність вимагає наявності в персоналі таких особистісних якостей, як: дисципліна, ввічливість, відповідальність, комунікативні навички, тактовність, толерантність, збирання, точність. Вони формуються в процесі теоретико-практичної підготовки майбутнього фахівця і безпосередньо через атмосферу на роботі. Метою статті є визначення сутності та способів формування розумових та етичних якостей у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності. З'ясовано зміст ключового поняття «ментальні та етичні цінності» та дано формулювання. Це наявність сформованих загальних для всього людства цінностей і норм моральної поведінки, що зумовлено сучасним європейським напрямом інтеграції в різних сферах (освітній, економічній, гуманітарній тощо). Проаналізовано окремі служби наукових розвідок. Дослідники відзначають важливість формування ментальних та етичних цінностей у майбутній професійній діяльності. У процесі дослідження з’ясовується зміст навчальних програм та робочих програм з фахових дисциплін, складні плани навчальної роботи, напрями діяльності групи; методологія наукового дослідження проблеми. Експериментальна робота вимагала визначення наукових методологій дослідження. Автор розрізняє дві методології: діагностику того, як людина думає (Б. Басс), методологія опитування «Шкала емоційного огляду» (А. Меграбяна та Н. Епштейн). Результати свідчать про необхідність систематичної роботи у процесі підготовки майбутнього фахівця у вищих навчальних закладах. Окремі способи формування розумових та етичних цінностей з’ясовуються в учнів: народна педагогіка, позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості.