Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисенко Т.
Назва : Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 12. - С. 1–2. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/12). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Педагогіка партнерства-- принципи-- Нова українська школа-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка партнерства--нова українська школа--батьківські збори--взаємодія школи та сім’ї--індивідуальна робота--успішна співпраця--спілкування з батьками--партнерські стосунки--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки парстнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками.