Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.946/C77
Автор(и) : Cooper, Seth
Назва : A Framework for Scientific Discovery through Video Games
Вихідні дані : New York: ACM Books, 2014
Кільк.характеристики :117 с
Серія: ACM Books series; #3
ISBN, Ціна 978-1-62705-504-8: Б.ц.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.946:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Комп’ютерне моделювання-- Рамка -- Наукові дослідження
Відеоігри-- Наукові відкриття-- Ігрові рамки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеоігри--винагороди--структури
Анотація: Ця книга представляє основу для відображення відкритих наукових проблем у відеоігри. Ігрові рамки поєднують обчислювальну силу з вирішенням проблем людини та творчістю для вирішення наукових проблем, які ні комп’ютери, ні людина раніше не могли вирішити самостійно. Щоб максимально залучити потенційних учасників наукових відкриттів, рамки проектують гру, яку гратимуть люди, які не мають офіційного наукового досвіду, і стимулюють довгострокове залучення з безліччю спільних або конкурентних структур винагород. Рамка дозволяє здійснювати постійну коефіцієнтність гравців та гру один до одного: коли гравці здобувають досвід завдяки геймплею, гра змінюється, щоб стати кращим інструментом. Рамка перевірена, застосовуючись до проблем протеоміки з відеоіграми Foldit. Гравці Foldit внесли свій внесок у нові відкриття в алгоритмах прогнозування структури білка, дизайні білків та уточнення білкової структури. Коеволюція вирішення проблем людини та комп’ютерних інструментів у стимульованих ігрових рамках - це новий захоплюючий науковий шлях, який може призвести до відкриттів, які зараз недосяжні іншими методами.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)