Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 32
Цікаві статті :
Łapian T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu/ T. Łapian (стр.4-13) Кл.слова: аніматор,вільний час,організація відпочинку
Brodnicki M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym/ M. Brodnicki (стр.14-21) Кл.слова: природнича освіта,Річ Посполита
Руденко Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату/ Н. М. Руденко (стр.22-28) Кл.слова: початкова школа,інтерактивні технології навчання,технологічний підхід
Леонтьєва І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів/ І. В. Леонтьєва (стр.29-38) Кл.слова: критичне мислення,технологія case-study,педагогічний кейс
Бровко О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях/ О. О. Бровко [и др.] (стр.39-46) Кл.слова: практико-орієнтоване навчання,компетентності,театралізовані дійства
Козир М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства/ М. В. Козир, О. І. Олійник (стр.47-53) Кл.слова: інтерактивне навчання,класифікація інтерактивів
Стеченко О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.54-63) Кл.слова: екзаменаційні сесії,управління якістю освіти,якість навчання
Клібайс Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями/ Т. В. Клібайс, О. П. Дець (стр.64-69) Кл.слова: психосоматичні захворювання,психосоматози,когнітивні схеми
Литвиненко О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів/ О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура (стр.70-75) Кл.слова: депресивні прояви,ситуативна тривожність,соціально-демографічний фактор
Гончар Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді/ Л. О. Гончар, Я. О. Співак (стр.76-80) Кл.слова: професійна компетентність,соціальний захист,соціальні працівники
Карам А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості"/ А. Карам (стр.81-85) Кл.слова: компетентність,естетична компетентність,особистість
Кочеткова О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти/ О. С. Кочеткова (стр.87-91) Кл.слова: цифрова компетенція,інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор/ О. І. Пуйо (стр.92-97) Кл.слова: рухливі ігри,ціннісні орієнтації,емпатія
Скачкова В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів/ В. О. Скачкова (стр.98-103) Кл.слова: педагогічна діяльність,зміст освіти,професійно-педагогічна культура
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Łapian, T.
Brodnicki, M.
Руденко, Н. М.
Леонтьєва, І. В.
Бровко, О. О.
Козир, М. В.
Стеченко, О. В.
Клібайс, Т. В.
Литвиненко, О. О.
Гончар, Л. О.
Карам, А.
Кочеткова, О. С.
Пуйо, О. І.
Скачкова, В. О.
Козлов, Р. А.
Олійник, О. І.
Дець, О. П.
Бандура, Ю. В.
Співак, Я. О.
Груздьова, О. В.
Розінкевич, Н. В.