> Шифр: О190803/2022/2 Журнал 2022р. № 2 Омельченко, Марина. Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри / М. Омельченко [и др.]. - С.7-14 Інші автори: Мамічева О., Сильченко В., Кордонець В. Кл.слова: мовленнєвий розвиток, комунікативна компетенціїя, дошкільники Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук. - С.15-27 Кл.слова: слухо-мовленнєві навички, кохлеарна комплектація, корекціно-розвивальний вплив Шевченко, Юлія. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С.28-38 Кл.слова: соціальне середовище, інклюзивне навчання Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.39-48 Кл.слова: спеціальна педагогіка, соціалізація, адаптація Бужинецька, Ксенія. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку / К. Бужинецька. - С.49-58 Кл.слова: неуважність, порушення самоконтролю, труднощі в навчанні Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами (продовження; частина 2) / Ю. Рібцун. - С.59-64 Кл.слова: психосоціальний розвиток, мовленнєвий розвиток, емоційно-вольовий розвиток Мартинюк, Зоряна. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі / З. Мартинюк. - С.65-72 Кл.слова: корекційна робота, мовленнєві порушення, рівні підтримки Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху / Г. Воробель. - С.73-81 Кл.слова: спеціальна школа, Нова українська школа, білінгвальний підхід Рібцун, Юлія. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства / Ю. Рібцун. - С.82-91 Кл.слова: освіта, поступальний розвиток, тифлофорум Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |