Шифр: Н057263/2002/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2002р. Вип. 4
Зміст:
Левовіцкі, Тадеуш. Універсальні ідеї гуманізму в освіті: історичний нарис та сучасний стан міжкультурного навчання / Т. Левовіцкі. - С.9-14
Гончаренко, Семен. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці / С. Гончаренко, В. Кушнір. - С.15-22
Федорченко, Володимир. Наукове підгрунтя системи неперервної фахової освіти в туризмі / В. Федорченко. - С.23-33
Мамешина, Ольга. Сучасні проблеми екологічної освіти / О. Мамешина. - С.34-44
Джантіміров, Анатолій. Система підготовки інженерно-педагогічних кадрів в Україні: шляхи реформування / А. Джантіміров. - С.45-54
Ковтун, Олена. Впровадження досягнень педагогічної науки у підготовку майбутніх вчителів хімії / О. Ковтун. - С.55-58
Гуревич, Роман. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця / Р. Гуревич. - С.61-68
Сисоєва, Світлана. Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми впровадження / С. Сисоєва. - С.69-79
Шоферовська, Людмила. До проблеми введення елементів фінансової математики в школі / Л. Шоферовська. - С.80-86
Єгоренков, Анатолій. Методика етичного аналізу при вивченні проблем біоетики / А. Єгоренков. - С.87-96
Яценко, Тамара. Особливості взаємозв’язків між свідомою та несвідомою сферами психіки суб’єкта / Т. Яценко. - С.99-109
Пономарьов, Олександр. Професійна культура керівника-лідера і умови її формування / О. Пономарьов. - С.110-117
Сургунд, Наталія. Професійна придатність практичного психолога: діагностика якостей особистості / Н. Сургунд. - С.118-124
Малімон, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти вивчення емоційності особистості / Л. Малімон. - С.125-132
Бондаренко, Тамара. Теоретичні аспекти проблеми мінімальних мозкових дисфункцій у дітей шкільного віку / Т. Бондаренко. - С.133-140
Гончарук, Тетяна. Формування міжособистісної толерантності учнів: психологічний аспект / Т. Гончарук. - С.141-151
Данилова, Таїсія. Психологічне дослідження потребно-мотиваційної сфери особистості майбутніх практичних психологів / Т. Данилова. - С.152-157
Тимощук, Ігор. Методика дослідження рівня морально-етичної відповідальності майбутнього психолога / І. Тимощук. - С.158-162
Корчак, Леандра. Запобігання патологічним явищам серед дітей та молоді у школах в період трансформації устрою / Л. Корчак, Д. Гайдус. - С.165-173
Олексєєва, Олександра. Виховання французьких учнів як громадян європейської інтеграції / О. Олексєєва. - С.174-179
Сігаєва, Лариса. Освіта дорослих: етапи становлення / Л. Сігаєва. - С.183-193
Титаренко, Інна. Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя / І. Титаренко. - С.194-199
До історії Полтавської трудової колонії Ім. М. Горького: педагогічний персонал колонії. - С.203-207
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)