Шифр: О818471/1997/1/4
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : наук.-практ. журн./ Акад. наук вищ. шк. України, Укр.-америк. гуманіт. ін-т "Вісконсін. Міжнар. Ун-т (США) в Україні". - Київ, 1997 - . - Виходить кожного кварталу
1997р. Т. 1 № 4
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Середня освіта в Україні: проблеми, пошуки та перспективи розвитку / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С.7-11
Корсак, Костянтин. До проблеми парадигми сучасної національної освіти / К. Корсак. - С.12-22
Тригубенко, Вадим. Національна ідеологія: виховання світогляду / В. Тригубенко. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дробноход, Микола. Проблема формування управлінської еліти в України / М. Дробноход, В. Левицький. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазоненко, Галина. Моделі управління навчально-виховним процесом: нові піходи / Г. Сазоненко. - С.37-41
Коберник, Олександр. Проектування навчально-виховного процесу: управлінський аспект / О. Коберник. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Єрмола, Анатолій. Організація науково-методичної роботи в районі на діагностичній основі / А. Єрмола. - С.48-52
Росул, Василь. Робота обласного управління і районних відділів освіти з підготовки до атестації середніх загальноосвітніх закладів / В. Росул, І. Ситар. - С.53-58
Мармаза, Олександра. Визначення рівня кваліфікації керівника школи / О. Мармаза. - С.59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Ануфрієва, Оксана. Вимірювання результатів діяльності початкової школи / О. Ануфрієва. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Помиткін, Едуард. Комплексна оцінка гармонійного розвитку учнів в управлінні навчально-виховним процесом / Е. Помиткін. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Соболєва, Світлана. Оцінка ефективності педагогічних технологій за допомогою алгоритму тестування / С. Соболєва. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорофієнко, В’ячеслав. Невиробнича сфера сьогодні / В. Дорофієнко. - С.78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Палеха, Юрій. Методологічні основи культури управління / Ю. Палеха. - С.82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Мінюков, Павло. Нова система регулювання трудових відносин з керівними і науково-педагогічними працівниками закладів освіти України / П. Мінюков, Т. Мінюкова, А. Мінюков. - С.86-93
Фурман, Анатолій. Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження / А. Фурман, О. Гуменюк. - С.94-120
Бєлий, Борис. Навчання працівників органів внутрішніх справ правил безконфліктної поведінки / Б. Бєлий. - С.121-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Романюк, Антон. До проблеми вдосконалення післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів / А. Романюк. - С.125-129
Калиницька, Катерина. Мотивація професійного розвитку педагога / К. Калиницька. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлова, Олена. Педагогічна експертиза інноваційної діяльності вчителя / О. Козлова. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриленко, Іван. Науково-природнича освіта в епоху ризикованих технологій / І. Гавриленко, Л. Лобас. - С.149-154
Василюк, Алла. Тенденції змін педагогічної підготовки польських учителів та їхні нові компетентності / А. Василюк. - С.155-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Лаєнз, Джон. Система професійної підготовки вчителів у Канаді / Д. Лаєнз. - С.163-169
Коротєєва-Камінська, Валентина. Українознавчий аспект змісту педагогічної освіти 20-х років XX ст. / В. Коротєєва-Камінська. - С.175-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Козуля, Олесь. Її душа - глибока криниця / О. Козуля. - С.179-183
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)