Девін, В. В.
    Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 8-16, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
будівельна механіка -- опір матеріалів -- механіка матеріалів і конструкцій
Анотація: Студенти технічних вищих закладів освіти, які вивчають дисципліни «Будівельна механіка», «Опір матеріалів», «Механіка матеріалів і конструкцій» на практичних заняттях і під час самостійної роботи розраховують на міцність різного роду стержневі конструкції. Як показує досвід викладання зазначених дисциплін, особливі труднощі у студентів викликає розрахунок саме статично невизначуваних стержневих систем. Це пов’язано з тим, що для розкриття статичної невизначності окрім рівнянь рівноваги статики потрібно складати додаткові рівняння сумісності деформацій. У статті розглянуто проблему підвищення якості підготовки інженерів технічних і будівельних спеціальностей засобами інформаційних технологій. Проведено огляд і аналіз декількох некомерційних навчальних комп’ютерних програм для розрахунку стержневих конструкцій. Пропонується методика використання цих програм в освітньому процесі викладачами і студентами технічних вищих закладів освіти для розрахунку статично-невизначуваних стержневих систем. Завдання дослідження полягає у виявленні можливостей інтенсифікації процесу навчання інженерів технічних і будівельних спеціальностей за допомогою використання некомерційного навчального програмного забезпечення. В тексті статті наводиться обґрунтування доцільності використання пропонованих програм під час вивчення дисциплін «Будівельна механіка», «Опір матеріалів», «Механіка матеріалів і конструкцій» студентами інженерно-технічних вищих закладів освіти. Програмне забезпечення використовується для того, щоб підтримувати і доповнювати теоретичні лекції, під час практичних занять, виступає в якості навчального додаткового інструменту для зміцнення знань, отриманих студентами. Доведено, що інформаційно-комп’ютерні технології навчання мають великий освітній і розвивальний потенціал, забезпечують максимальну активність учасників освітнього процесу, оптимальний час навчання і його результативність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ткачук, В. С.
Бурдега, В. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1