Стойка, О.
    Особливості підвищення цифрової компетентності [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 137-143, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклади освіти -- професія вчителя -- цифрова компетентність -- форми удосконалення навчання
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)