Pappas, G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs [Електронний ресурс] = Кейс-метод: дидактична модель соціально-когнітивної теорії навчання під час вивчення англійської мови як іноземної. Викладання дієслів стану та дії / G. Pappas. - Електронні текстові дані> // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P10-19, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635 Кл.слова (ненормовані): соціально-когнітивне навчання -- комунікативний підхід -- модель двостороннього детермінізму -- дієслова стану та дії Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Паппас Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |