Леонтьєва, І.
    Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021) [Електронний ресурс] / І. Леонтьєва. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 12-17, DOI 10.28925/2311–2409.2021.361. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
наукове фахове видання -- освітня парадигма -- розвиток освіти -- стан і перспективи розвитку української освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити еволюцію наукових поглядів на розвиток й реформування освіти в Україні крізь призму публікацій авторів-дослідників на сторінках наукового фахового видання «Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка» та результатів всебічного аналізу стану і розвитку національної освіти за 30-річний період незалежності України, представлений в аналітичних виданнях колективу учених НАПН України: Біла книга національної освіти (2010), Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні (2011, 2016, 2021). Приділено увагу континууму актуальних проблем освітньої сфери, оцінці нинішнього стану і найближчих перспектив розвитку української освіти та науковому обґрунтуванню шляхів модернізації вітчизняної освіти в перерізі двох площин — позиції провідних науковців НАПН та педагогів-практиків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)