Олійник, О.
    Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі [Електронний ресурс] / О. Олійник. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 88-93, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3713. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
впровадження -- інновація -- новація -- нове -- освітньо-науковий дискурс
Анотація: У статті здійснено компаративний аналіз понять «новація» та «інновація» у їх діалектичному зв’язку на основі напрацювань вітчизняних та зарубіжних учених. Виявлено загальне та специфічне бачення дослідників щодо цих феноменів; визначено сутнісні характеристики досліджуваних явищ на філософському, загально-теоретичному та емпіричному рівнях. Розглянуто специфіку інновацій у сфері освіти, причини й особливості їх виникнення. Запропоновано визначення понять «новація» та «інновація», зокрема. У матеріалі зазначено, що ключовим інструментом реалізації освітніх реформ мають стати інновації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)