Ткач, Ю.
    Changes of technical preparedness indicators high school students according to the results of the implementation the variable module "Wrestling" annotation = Зміни технічної підготовленості старшокласників за результатами реалізації варіативного модуля "Cпортивна боротьба" / Ю. Ткач, А. Окопний, Л. Харченко-Баранецька // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 130-140, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
зміст -- засоби -- боротьба -- фізичне виховання -- ефективність
Анотація: Сучасні навчальні програми («Фізична культура. 10-11 кл.») за останні десятиліття розробляються відповідно до вимог чинних стандартів базової та повної загальної середньої освіти, зокрема будуються за модульною системою. Мета – з’ясувати зміни технічної підготовленості старшокласників за результатами реалізації варіативного модуля «Спортивна боротьба». Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення даних наукової та методичної літератури та джерел мережі Інтернет; аналіз документальних матеріалів; педагогічне тестування; педагогічний експеримент (перевірено ефективність розробленого варіативного модуля «Спортивної боротьба» у фізичному вихованні учнів старших класів закладів середньої освіти); методи математичної статистики. До дослідження упродовж 2017–2019 навчальних років залучено 53 учнів 10 класів (31 юнаків та 22 дівчат) та 74 учнів 11 класів (41 юнаків та 33 дівчат). Аналіз результатів хлопців 10 класів вказує на наявність достовірних змін високого рівня (р≤0,01). У всіх випадках середні оцінки покращені на 0,54–0,71 бала (16,79% до 22,66% від вихідного рівня). Дівчата 10 класу найкраще реалізовували техніко-тактичні елементи у стійці – звалювання, збивання (24,76% покращення від вихідного рівня) та у партері – перевороти скручуванням (24,51% відповідно). Для хлопців 11 класів спостерігається покращення рівні р≤0,05, що становило 9,35–18,45% від початкового рівня. Усього за відсотковими значеннями для дівчат 11 класу спостерігаються зміни оцінок на 10,67–21,13% від початкового рівня. Установлено, що за більшістю техніко-тактичних прийомів дівчата демонструють вищі відносні показники покращення. Виняток міститься лише під час виконання переворотів забіганням, у яких хлопці мали кращі результати. Чинники цього полягають у кращому впрацюванні організму юнаків на початку педагогічного експерименту та вищих показниках фізичної підготовленості, що дало змогу якісніше оволодіти технікою прийомів боротьби уже на початку варіативного модуля. Дівчата поступово підвищували як фізичну підготовленість, так й техніку виконання зазначених специфічних елементів спортивної боротьби.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Окопний, А.
Харченко-Баранецька, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)