Джуринський, П. Б.
    Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання / П. Б. Джуринський // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 84-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
спортивні дисципліни -- підготовка -- міждисциплінарна інтеграція -- методи -- мотивація -- коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу
Анотація: Недостатність глибини міждисциплінарної інтеграції призводила, до недостатнього засвоєння студентами низки тем. У дослідженні представлено результати з визначення методичних аспектів викладання спортивних дисциплін з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Підготовка майбутніх фахівців здійснювалася з урахуванням поглиблення міждисциплінарних зв’язків, активізацією самостійної діяльності студентів та використанням інтерактивних методів навчання. Виявлено, що коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу та показники мотивації до використання міждисциплінарної інтеграції спортивних дисциплін у досліджуваних експериментальної групи поліпшилися, що призвело до підвищення рівнів підготовки. У перспективі, дослідження проблеми усвідомленого позитивного ставлення до занять фізичним вихованням та здорового способу життя майбутніх учителів фізичної культури.

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)