Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. С. Острянко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 167-178. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): взаємодія -- загальноосвітній навчальний заклад -- координація -- організаційно-педагогічна діяльність -- організація -- соціальний педагог -- суб’єкти соціально-педагогічної діяльності Анотація: У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчальновиховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схарактеризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |