Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 153-162. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): кейс -- кейс-метод -- аналіз -- ситуація -- інновація -- інноваційна діяльність Анотація: У запропонованій статті розкрито сутність кейс-методу, його цілі і завдання, місце і значення методу у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено особливості кейс-методу, його принципи, структуру, вплив на формування якісних характеристик фахівця; подано технологію підготовки кейсу та особливості його застосування у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |