Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / М. Цуркан. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 106-117, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): іноземний студент-медик -- підхід до навчання -- професійно-комунікативна компетентність -- українська мова як іноземна Анотація: У статті описано методологічні підходи до навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти, зокрема розкрито зміст і особливості системного, комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого, професійно зорієнтованого, соціокультурного, словоцентричного, контекстного, компетентнісного підходів. Зазначено, що виокремлення представлених підходів до навчання української мови як іноземної здійснено відповідно до мети та завдань навчальної дисципліни, а також із врахуванням кінцевого результату професійної підготовки іноземних випускників українських медичних закладів вищої освіти – сформованої професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |