Музика, О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу [Електронний ресурс] / О. Музика. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 132-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): адаптація -- адаптаційний тренінг -- навчально-професійна діяльність -- професіоналізація -- самоефективність -- студентський вік Анотація: У статті аналізуються результати теоретичних і емпіричних досліджень самоефективності як чинника успішної професіоналізації. Описується досвід розроблення адаптаційного тренінгу для студентів-першокурсників, заснованого на розвитку самоефективності. Обґрунтовуються теоретичні та організаційні засади тренінгу. Описується теоретична модель розвитку самоефективності в процесі адаптаційного тренінгу, в основу якої покладено аналіз реальних життєвих ситуацій, специфічна організація групової роботи та зворотного зв’язку, ціннісна взаємодія. Результатом ціннісної взаємодії в процесі рефлексії студентами власного і чужого досвіду є ампліфікація й часткова гомогенізація групового й індивідуального ціннісного простору, що стає ціннісною основою для адаптації студентів-першокурсників Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |