Осмоловська, О. А.
    Популяризація читання в різних регіонах світу на початку ХХІ століття [Текст] / О. А. Осмоловська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 19-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
видавнича діяльність -- видавничі інновації -- популяризація читання
Анотація: Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що впродовж року студенти-видавці на чолі з викладачем Осмоловською О. А. працюють над проектом «Київ – Всесвітня книжкова столиця». Одним із напрямів проектної роботи є вивчення зарубіжного досвіду популяризації читання. Статтю присвячено особливостям розвитку книговидавничої галузі та популяризації читання в різних регіонах світу на початку XXI ст. Зокрема, досліджено аспекти формування сучасної видавничої справи в Об’єднаних Арабських Еміратах (місто Шарджа за рішенням ЮНЕСКО отримало статус Всесвітньої книжкової столиці 2019 року), а також вивчено сучасні механізми популяризації читання в Бразилії, Новій Зеландії, Італії, Данії, Норвегії, Ісландії. Під час дослідження визначено особливості державної політики стосовно видавничої діяльності у кожній із країн, проблемні питання суспільного та культурного розвитку, здобутки видавничого сектора, державних та творчих комітетів, громадських об’єднань, що опікуються питаннями популяризації читання. Також зроблено екскурс в історію, названо провідні видавничі організації кожної з держав, описано їх міжнародну співпрацю видавничих організацій та їх вплив на формування читацьких уподобань, як у власній країні, так і далеко за її межами. Наприкінці дослідження робиться висновок про потенціал цих країн як сучасних центрів видавничої справи

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)